Snapchat –un instrument bun de Marketing

Publicat in January 27, 2016

Exista o groaza de modalitati prin care te poti promova online. Retelele de socializare sunt din ce in ce
mai multe si ofera modalitati proprii de promovare. Important e sa fii constient de posibilitatile pe
care ti le ofera si sa incerci sa le exploatezi cat mai bine.


Majoritatea firmelor se bazeaza pe promovarea prin intermediul Facebook, Twitter, Instagram. Dar exista si retele de socializare de nisa precum Snapchat. In mainile corecte, pot fi foarte avantajoase din punct de vedere al raportului efort/recompensa.


Din acest motiv, noi am hotarat sa iti oferim cateva sfaturi despre cumsa te promovezi catmai bine
prin intermediul Snapchat si, in acest mod, sa obtii clienti devotati brand-ului tau.


1. Ofera continut specializat


Putem spune ca Snapchat are un atribut foarte bun –autenticitatea. Acest lucru poate fi folosit in
avantajul tau, pentru ca astfel poti alege sa publici un continut diferit de cel publicat pe celelalte
retele sociale. Avantajul este incontestabil, pentru ca in acest mod poti sa creezi legaturi mai stranse
intre tine si clientii tai. In plus, poti sa le arati si o alta fata a brand-ului tau, decat cea cu care i-ai
obisnuit.


Un lucru e cert, utilizatorii de Snapchat se vor simti mai privilegiati si, in consecinta, mai legati de
brand-ul tau.


2. Surprinde-ti fanii cu promotii


Concursurile si reducerile oferite pe retelele de socializare au intotdeauna succes si te ajuta la a fi
cunoscut de cat mai multa lume. In plus, clientii devin si mai loiali brand-ului.
Legandu-te de apropierea pe care o poti crea prin intermediul Snapchat, poti sa oferi informatii de
interior, coduri promotionale si reduceri prin snap-uri. De asemenea, iti poti face clientii nerabdatori
anuntandu-i dinainte ca urmeaza o anumita promotie.


3. Implica-ti fanii in povestea ta


Retelele sociale sunt pentru a crea comunitati, prin conversatia care se creeaza intre oameni,
indiferent unde se afla.


Implica-ti followerii si cere-le sa participe la diverse evenimente pe care le creezi. De exemplu, poti sa
le spui sa trimita selfie-uri alaturi de produsele tale si sa spuna ce le place cel mai mult la acestea (pentru ca, de ce nu?).


4. Include elemente de branding in snap-uri


Un alt aspect pozitiv al Snapchat-ului este ca poti fi creativ. Poti sa prezinti povestea companiei tale
prin intermediul snap-urilor. Clientilor le place sa vada fotografii din spatele cortinei, in care arati
mediul in care se lucreaza la firma ta, activitati pe care le demarezi cu angajatii tai si, in general, cum
decurge o zi normala in firma ta.


De asemenea, atunci cand obiectul tau principal de activitate este acela de a crea un anumit produs,
poti arata pe Snapchat care sunt pasii de productie. In acest mod, clientii vor simti ca sunt parte din
comunitatea ta si vor dori sa continue aceasta legatura.


5. Asociaza-te cu persoane influente


Pe Internet sunt destule persoane care se bucura de o mare influenta in diferite segmente de
populatie (insa, in general, fata de tineri). Asadar, o idee buna este de a le da acestora acces pe contul
tau de Snapchat pentru o zi, de exemplu, iar acestia sa faca diverse poze in care sa arate ce fac ei in
timpul acelei zile, creand o anumita poveste.


In acest mod, fanii acestora pot deveni fanii tai si vei avea de castigat.


Daca nu esti convins sa te promovezi pe Snapchat, afla ca pe retea exista peste 100 milioane de
utilizatori activi si ca peste 7 miliarde de povesti sunt vazute in fiecare zi. In plus, pozele distribuite
raman on-line doar timp de 24 de ore, ulterior stergandu-se automat. Ce poti sa faci este sa
utilizezi aceste avantaje in folosul tau.

Inapoi la categorie