Cum sa ai succes pe Twitter : 9 statistici ce ar trebui stiute

Publicat in December 09, 2014

Exista 284 milioane de utilizatori activi lunar pe Twitter si sanse sunt ca tu sa fii unul dintre ei - suntem toti cu siguranta. Din pacate, doar pentru ca noi toti suntem activi pe Twitter nu inseamna ca il utilizam cum trebuie.

Sau strans peste 200.000 de tweet-uri corporative pentru a dovedi ceea ce funcționează pe Twitter ... si ce nu. In timp ce o parte din rezultate au confirmat ceea ce am suspectat, am fost, de asemenea, socati de unele dintre acestea. Pentru a afla si tu despre ce este vorba te invitam sa citesti mai jos.

  1. Companiile ce adauga mesaje pe Twitter ce contin imagini au cu 34% mai multe sanse de a se reposta decat cele fara imagini

Folosesti imagini pe Twitter? Daca nu, tine cont de faptul ca dimensiunile fisierelor foto pot fi de pana la 5MB si GIF-urile animate pana la 3MB. Poti sa marchezi chiar si utilizatorii din fotografii la fel ca pe Facebook.

  1. Companiile ce adauga mesaje pe Twitter cu adresa url in mijlocul mesajului au cu 26% mai multe sanse sa fie repostate decat cele cu URL plasat la inceputul sau la sfarsitul mesajului.

Ciudat nu? Toata lumea se astepta ca URL-ul pus la final sa aibe mai multe sanse.

  1. Companiile ce adauga mesaje pe Twitter ce include hashtaguri are 30% mai multe sanse sa fie repostata decat un mesaj fara hashtaguri.

Fii inteligent cu utilizarea de hashtags – pastreaza-le in jurul valorii de 11 de caractere si chiar sa incerci sa le incluzi in copiile mesajului.

  1. Companiile ce adauga mesaje pe Twitter ce include un hashtag au sanse de 33% mai mari sa fie repostate decat cele fara hashtag.

Cand e vorba de hashtaguri nu uita ca mai putin inseamna mai mult.

  1. Hashtagurile cu 11 sau mai multe caractere au sansa de 117% sa fie repostate decat cele intre 6 si 10 caractere.

Aceasta iti da destul spatiu sa poti adauga ceva ce sa prinda si sa aibe legatura cu brandul tau.

  1. Campaniile de mesaje pe Twitter au 300%  mai multe sanse sa fie dat click pe ele decat cele prin email.
  2. 90% din utilizatorii de Twitter care se angajeaza in campanii de marketing bazate pe Twitter, nu vor urma compania dupa campanie

90% este un număr masiv! Ai o strategie care sa retina utilizatorii dupa campanie?

  1. Companiile vor pierde in medie 15% din cei ce ii urmaresc pe Twitter in primele 3 saptamani daca nu fac un efort la inceput.

Daca reusesti sa convingi persoanele de pe Twitter  din campania de marketing sa te urmareasca, munca nu se opreste aici. Ai nevoie sa ii pastrezi, sa fi angajat in comunitate, sa vorbesti, sa ii intrebi etc.

  1. Peste jumatate ( 57%) din companii cheltuie cu 50% mai mult pe Twitter in comparatie cu ultimi 2 ani.

Daca nu sti ce amploare a luat Twitter-ul pierzi o oportunitate foarte mare. Twitter ar putea sa te ajute sa ajungi la publicul dorit.

Sursa: aici

Inapoi la categorie