Trenduri de SEO care vor domina WEB-ul in 2016

Publicat in January 06, 2016

Prezenta online, cat si investitiile in marketing-ul digital nu mai reprezinta un factor care sa aduca success afacerii tale prin ele insele. De ce? Pentru ca acum toata lumea face asta.

De aceea, trebuie sa fii cu un pas inaintea competitorilor tai. Si un mod foarte bun este acela de a cunoaste  trend-urile in materie de SEO pe noul an.

 

Cautarile efectuate de pe telefonul mobil vor creste si mai mult in importanta.

Inca de acum, cautarile de pe telefoane mobile au egalat cautarile de pe desktop-uri. Previziunile spun ca acestea vor chiar surclasa cautarile de pe desktop-uri, intrucat internetul pe mobil devine din ce in ce mai accesibil tuturor si mai rapid.

Ca si consecinta, site-urile ce nu sunt optimizate pentru telefon vor deveni irelevante. Inca de pe acum, algoritmul motorului de cautare Google ia in considerare optimizarea site-ului pentru telefon.

Asadar, atunci cand iti creezi un website, customizeaza-l in principal pentru telefon, si in subsidiar pentru desktop.

 

Intentiile vor prevala cuvintelor cheie in motoarele de cautare

Pe langa ceea ce utilizatorul tasteaza in motorul de cautare, se va lua in considerare si interactiunea sa cu website-urile pe care navigheaza si astfel va primi un rezultat bazat mai mult pe intentie, si nu pe cuvantul cheie exact tastat.

In acest mod, se va salva mult timp, existand mai multe sanse de a gasi lucruri relevante in mod rapid.

 

Cautarile prin voce vor ocupa un loc important

Avand in vedere faptul ca  oamenii folosesc din ce in ce mai mult motoarele de cautare prin intermediul telefoanelor, este natural faptul ca si cautarile prin voce vor creste. Este mult mai usor sa adresezi direct o intrebare in telefon, decat sa o tastezi. Aceasta modalitate este deja folosita, in orice caz, insa nu a ajuns la potentialul sau.

In orice caz, Google mizeaza pe cresterea cautarilor vocale si intentioneaza sa implementeze o functie de recunoastere vocala in aplicatiile sale.

 

Rata de conversie va conta cel mai mult

Traficul pe site nu mai este atat de relevant, avand in vedere faptul ca multi oameni pur si simplu intra pe site-uri, insa le lasa deschise si nu le folosesc (mai ales utilizatorii ce le acceseaza de pe telefoanele mobile).

Din acest motiv, optimizarea ratei de conversie este mult mai folositoare si poate ajuta la realizarea unor planuri de SEO realiste si de succes.

 

Content-ul mai bogat in informatii si mai lung va prevala

Articolele scurte ajung pe pozitii superioare in ranking din ce in ce mai greu. De aceea, sfatul nostru este sa scrieti articole cu in jur de 1.200 – 1.500 de cuvinte. De asemenea, adaugarea de poze, infografice, harti etc. aduc un impact mai mare.

 

SEO-ul local va fi mai competitiv

Avand in vedere avansul tehnologiei in domeniul geolocatiei, a devenit deja o obisnuinta pentru specialistii de marketing sa directioneze un anumit produs numai catre persoane aflate intr-o anumita arie geografica. Acest fapt va creste si datorita cautarilor vocale care vor fi in general focalizate pe anumite arii.

Inapoi la categorie