10 pasi pentru a scrie continut eficient

Publicat in December 09, 2014

Ce este un continut eficient? Continutul eficient este cel care captiveaza cititorul si iti atinge scopul. Este acel text pe care oameni vor sa il citeasca.

Foloseste-ti propria voce.

La fel cum site-ul tau are nevoie de culori consistente, fonturi si design, scrisul tau trebuie sa fie consecvent cu tonul si stilul sau. Cel mai simplu mod de a face acest lucru este de a scrie in vocea ta unica.

Povestile sunt mai interesante si mai memorabile decat faptele reci.

Scrie ca un om nu ca un robot de vanzari sau marketing.

Scrie pentru publicul tau nu pentru tine.

Utilizeaza limba pe care o inteleg ei si vorbeste-le despre nevoile lor. Furnizeaza raspunsuri la intrebari.

Focus pe rubrici

80% din persoane citesc toate titlurile, in timp ce 20% citesc tot continutul. Trebuie sa stii ca, indiferent de cat de bine a fost scris continutul paginii, multi oameni vor scana rapid pentru a gasi ceea ce isi doresc.

Rezuma punctele importante sau trage niste concluzii la inceputul paginii

In cazul in care oamenii se opresc de citit la inceputul paginii, ei pot sa obtina esenta a ceea ce ai vrut sa scrii.

Utilizeaza limbajul audientei

Cum iti dai seama de acest lucru? Uita-te la cine citeste ce ai scris, la comentariile de la mesajul tau de pe blog. Uita-te la site-urile oamenilor ce te urmaresc si la activitatile de social media.

O pagina inseamna un singur punct de focusare

Dupa ce cineva citeste orice pagina, ce ar trebui sa faca? Fii clar privind pasul urmator prin formulare, linkuri, butoane sau orice alt tip de actiune.

Fii onest cu clientul

Onestitatea functioneaza, concentreaza-te pe beneficiile pentru audienta nu pe functii.

Furnizeaza dovezi

Poti sa iti sustii afirmatiile cu dovezi? Foloseste studii de caz, exemple din lumea reala, povesti de succes sau tweets incorporate de la publicul tau care apreciaza munca/produsul.

Fii corect din punct de vedere tehnic

Fara greseli de gramatica sau de ortografie.

Cea mai importanta lectie este: Scrie cu pasiune pentru ceea ce faci, arata entuziasmul pentru modul in care afacerea ta isi ajuta clientii, arata cititorilor de ce iti pasa si le va pasa si lor.

Sursa: aici

Inapoi la categorie