Greseli de evitat in campaniile on-line

Publicat in November 18, 2015

 

In zilele noastre, este aproape imposibil ca o afacere sa aiba succes fara o campanie on-line. Insa, in acelasi timp, o campanie on-line nu garanteaza succesul afacerii tale. Motivul este insa unul simplu: atunci cand administrezi o campanie, de multe ori faci anumite greseli ce iti saboteaza intreaga campanie si, din acest motiv, succesul dorit nu mai este atins.

Din fericire, insa, prin experienta si prin documentare, noi am putut realiza o lista a celor mai frecvente si de impact greseli pe care oamenii din marketing le fac in general. Daca reusesti sa tii cont de ele si sa le eviti, noi credem ca vei avea rezultate bune in campania ta.

 

Esuarea de a alege un scop clar al campaniei

Scopul campaniei nu trebuie sa fie strict sa faci cat mai multi bani pentru afacerea ta. In momentul in care tinta pe care o ai nu iti este clar definita in minte, nu vei sti, in primul rand, ce fel de campanie ti se potriveste (SEO, PPC etc.) si, mai mai mult de atat, ce buget sa iti alegi si cum sa il administrezi pe timpul intregii campanii.

 

Nealegerea unui public tinta

O greseala destul de deasa si distructiva este aceea de a considera ca este mai bine sa faci o campanie indreptata catre cat mai multe persoane. Nimic mai fals de atat. Inafara de faptul ca vei pierde o parte din bugetul alocat pe nimic, nici nu vei sti catre ce fel de persoane iti indrepti campania si, ca atare, cum sa adaptezi reclamele pentru a le atrage atentia.

De asemenea, atunci cand iti cunosti publicul tinta, ii cunosti si nevoile si vei putea sa vii cu solutii pentru acestea. Si astfel campania ta se va intersecta cu nevoile publicului si va putea avea efect cu adevarat.

 

Crearea unui landing page neconvertibil

Faptul ca o persoana da click pe reclama si iti acceseaza website-ul nu este totul. Mai departe, este foarte important ca landing page-ul sa fie unul cat mai performant. Mai exact, acesta trebuie sa contina toate informatiile din reclama si sa fie usor accesibil.

Atunci cand website-ul este greu de inteles, multe persoane il inchid imediat si cauta mai departe ce le intereseaza. Ideea este ca informatiile relevante sa fie accesibile fara vreun efort din partea utilizatorului.

 

Necrearea unui website responsive si functional

In ultima vreme, din ce in ce mai multi oameni acceseaza internetul de pe telefoane si de pe tablete. Din acest motiv, este foarte important ca website-urile pe care le navigheaza sa fie intr-un format potrivit acestora. De asemenea, adaugarea unor instrumente de social media poate ajuta foarte mult, in contextul in care oamenii ar putea sa le distribuie foarte usor de pe aceste device-uri.

Inapoi la categorie