3 noi ustensile de planificare a cuvintelor cheie pe care le poti folosi

Publicat in December 02, 2015

In lumea marketing-ului, sa folosesti ustensile noi este in general o idee buna. Rutina nu este neaparat un lucru negativ, dar este destul de important sa fii deschis catre nou si sa imbratisezi noi trend-uri.

Acelasi lucru se aplica si in materie de cautare de cuvinte cheie (keywords). Desi Keyword Planner ramane un instrument de nadejde, alte programe pot fi de asemenea de ajutor, mai ales atunci cand ai neovoie de inspiratie pentru creare de continut.

Dintre acestea, noi am ales 3 ce sunt destul de interesante si am ales sa vi le prezentam.

 

Answer the Public

Primul program ce ne-a atras atentia se numeste Answer the Public. Inca de pe pagina principala are un design interesant: un video de fundal cu un batran ce asteapta sa i se puna intrebari si o casuta de cautare, in care utilizatorul poate introduce cuvantul cheie dorit. Alaturi se afla o casuta din care se poate selecta tara in care sa se produca respectiva cautare.

Dupa ce introduci un cuvant cheie in bara de cautare si selectezi tara in care sa fie cautat acesta, se va deschide o noua pagina, in care rezultatele vor aparea intr-un mod vizual, grupate pe 3 categorii: intrebari, prepozitii, alfabet.

La fiecare categorie sunt afisate foarte multe cautari posibile, sub forma de intrebari, care contin prepozitii in interiorul lor si in ordine alfabetica, in functie de cateogria de care este vorba.

Answer the Public este foarte bun, pentru ca genereaza multe variante de cautari care pot fi foarte utile atunci cand vrei sa ai idei pentru creare de continut care sa genereze si trafic in acelasi timp.

 

FAQ Fox

Acest program este diferit de toate celelalte intalnite pana acum. Ajuta foarte mult atunci cand vrei sa creezi un nou articol sa stii exact ce intrebari isi pun oamenii. Prin intermediul FAQ Fox este foarte usor sa descoperi asta.

Dupa ce deschizi website-ul, poti scrie cuvantul cheie in bara de cautare si apoi sa selectezi categoria din care face parte, si se vor genera website-urile pe care se vor cauta intrebarile (de tipul Quora, Reddit). Exista, de asemenea, si posibilitatea sa le adaugi tu singur.

Ulterior se vor genera toate intrebarile pe care oamenii le-au adresat pe respectivele website-uri, in legatura cu cuvantul tau de cautare.

 

KWFinder

Un aspect important atunci cand alegi un cuvant cheie este competivitatea lui. Pentru ca de obicei nu este o idee foarte buna sa scrii ceva despre un cuvant cheie pe care exista deja o mare competitie, dar nici sa alegi unul pe care nu il cauta nimeni.  

Aici intervine KWFinder. Prin intermediul acestuia, putem afla volumul de cautari pe cuvant cheie, CPC mediu, precum si competita pe PPC si SEO. Cele mai competitive cuvinte au un scor mai mare, iar cele mai putin competitive unul mai mic.

Inapoi la categorie